Oktobermånad och fortfarande varmt o soligt....
Har plockat fram mina frostiga kottar för det dröjer väl inte sålänge förrän kylan kommer men vi passar på att njuta...
Frostiga stora kottar står i hallfönstret och inväntar den riktiga frosten...men än sålänge bjuder Oktober på solsken.
Ha en skön Oktober!
Kramar//MiaMaria

3 kommentarer:
Vad fint du hade gjort det med kottarna, här bara regnar det hela tiden, men det kan ju vara så med hösten.
kram
Hej! Det var så länge sedan jag tittade in här. Har varit en värdelös bloggvän det sista året. Men som du säkert läst om på min blogg så miste jag min son Martin den 16 november förra året. Idag har jag för första gången startat en bloggutmaning inne hos mig och hoppas så klart du har lust att titta in. Kramar Pia
Såå snyggt! Jag bara älskar kottar...
Önskar dig en fin höstdag, sköt om dig!
Kram Titti
Skicka en kommentar