Julimånad och fortfarande inte direkt någon riktig sommar. Det är bara att bita i det sura äpplet och inse att det blir inte bättre...bara att göra det bästa av situationen.
Slänger in en bild på Paviljongen som jag fortfarande älskar och försöker sitta i så mycket som möjligt trots vädret.
Fick röda Pelargoner av svåger/svägerska bara att tacka och ta emot.
Passade perfekt till utegruppen .
Lite grått, rött och svart...
Ha en go semester/sommar!
Kramar / MiaMaria

3 kommentarer:
Ååh så vacker, där skulle inte ag ha något emot att sitta hela kvällarna! :)
What a beautiful place to relax:-)
Love it:-)
The bold red colors against the gray pavilion... seems to inspire me somehow! I love your blog... it does something for my artistic heart.
Skicka en kommentar