Mina glasklockor
När mörkret faller...
När mörkret faller...

En krans av Ulleternell och lite Murgröna på ett silverfat med en krona.
I min lejonkruka har jag då min favorit blomma Murgröna på båge med lite pärlor.
En ängel handgjord av mig hänger i bågen.
Mera Murgröna med en handgjord blommpinne med pärlor på.
Blommpinnar kommer ev. komma till försäljning så småningom
på min andra blog
Har planterat lite höstaster utomhus....
Kul att få göra något annat än skrapa och måla ...
Kramar till ER alla/ Maria
Det var inte lätt att ta bilder på spegeln eftersom man lätt kunde hamna på bild själv,
och det är väl inte direkt något vackert pynt.
Spegeln ska få plats på övervåningen men det får ni se när det blir klart.
Men som tur är kunde jag sluta.
Det blev några fler dockor, några som jag gav bort i presenter.
Och så två änglar, men dem får ni se en annan gång.
Ha´det så mysigt i helgen! Kramar/ Maria
Dopp i IKEAs zinktunna...
Ett par fötter...
Lykta så vi hittar hem i kvällsmörkret...
Ett bord jag köpt på något loppis...
Med dessa bilder vill jag önska ER en TREVLIG HELG!
Kramar / Maria
Efter bastun kommer badkaret med de vackra tassarna...
Den svarta kakelplattan i golvet är grodan.
På den högra sidan efter duschen har vi kommod och toalett.
Kommod ...
Lite mer helhet. Sned tak och ett litet kryp in bakom toan.
Rakt in har vi byggt en takkupa för att få in ljus.
Specialbeställda kryss-fönster.
Under fönstret har vi specialbyggt ett skåp
som skulle passa in stilmässigt och vi behövde förvaring.
Förvaring i skåpet...
Ja detta var badrummet i sin helhet vi får se om jag lyckas få tag på några bilder från det gamla badrummet. Då lovar jag att visa. Vi håller på med ett projekt till och det är köket. Vi håller på att fräsch upp och fixa till det lite. Det var tretton år sedan som vi flyttade in i huset och då var det akut med kök så det gick lite fort. Men det har gått bra men det är ju så lite men vi har inga tankar på att bygga ut.
Det var allt för denna gång alla får ha`det så gott och så hörs vi. / Maria
Nästa gång får jag väl visa lite mer av själva badrummet
men som sagt detta var bara en smakbit.
Tack för idag kvällskramar till ER alla. / Maria