**********************************************
SPA-KALAS
Ha´nu det så gott i veckan, det tänker jag ha.
Kramar// Miamaria
Ha´nu det så gott i veckan, det tänker jag ha.
Kramar// Miamaria
Här ser ni det näst intill färdiga projektet. Hyllan är inbyggd. Då återstår det bara för mig att måla den. Och det ska jag försöka göra denna vecka. Fodret runt är jag tveksam till....beror delvis på att vi tog vad vi hade hemma....och sådant måste man fundera på hur det ska se ut. Men visst ska det vara en ram runt....vi får se hur det blir när det är målat. Återkommer när det är klart. Detta var ju lite förebilder.....Men gissa om jag är glad att det är gjort!
***********************************************
***********************************************
Ett stort Tack till alla som glädjs med mig och tycker att det är så kul att jag fått sälja mera tavlor.Tack Bodil för utmärkelsen, du är allt bra snäll du. Men tyvärr hör jag till dem som inte kan välja ut några speciella bloggar...jag har valt att göra så. Trist och tråkigt tycker en del, men för mig känns det bäst så. Tack Goa för att du kikar in och säger hej, gissa om det värmer. Sen Tack till ER alla goá människor där ute som tar er tid att skriva kommentarer och att ni hälsar på. Detta blev ett tack tal men så kan det gå när man vill tala om att jag
GILLAR ER!
***********************************************
Ha´nu en härlig helg!
Kramar//MiaMaria
Kramar// MiaMaria
Med dessa bilder önskar jag er en härlig dag i solen!
Och glöm nu inte bort att njuta...Carpe Diem!
Hoppas er helg varit bra här har det varit innebandy VM hela helgen och lite kalas mellan matcherna. Tjejerna F14 tog hem guldmedaljen denna gång.....GRATTIS till er!!!!!!
HA´en bra vecka!
Kramar Miamaria
(Ni kan kika på etiketter rödarummet hur sött det såg ut innan.)
Ett litet arrangemang med vita Ranukler, Eucalyptuskrans.......
Med denna bild vill jag önska ER alla en trevlig helg!
Kramar// MiaMaria
TACK! alla därute för era kommentarer på dotterns rum. Kommer flera bilder inom kort. Tänk att det finns så många vänliga själar i denna värld.
Svarta och vita lådor fick vi tag på och snygga dessutom Bokstaven E kommer från Anskus kammare. Och ljusslinga måste vi ju ha.
Så färgerna är vitt, svart och rött....
Kunde ju inte låta bli att göra vimplar på rullgardinen.
Gardinen är gjord av en duk...
Klädde dynan med lite dödskallar....
Och givetvis var jag tvungen att skriva en liten rad på väggen. Men jag tror det ska bli en till. Det blir så fint mot de vita väggarna.
Ni får hålla tillgodo med detta så länge dröjer nog ett tag till innan fortsättning följer. Men det kommer...
Tack Alla för era kommentarer om mina skridskor.
Och för Alla besök.
Önskar ER en trevlig helg!
MiaMaria
Kika gärna in till min systers smyckes blogg www.evaspyssel.blogspot.com
Där hittar du vackra smycken till underbara priser.
Kramar// Miamaria