Men så himla roligt att så många ville vara med på min utlottning. Det är så kul att få se vilka som besöker mig och ni är hjärtligt välkomna åter även om ni inte lämnar några spår efter er så tycker jag att det är himla kul att just Du hälsar på. Tack till alla som deltagit och lycka till nästa gång. Lovar att det inte ska dröja allt för länge.
Men i dagarna ska jag ha Auktion, så då är ni hjärtligt välkomna igen.
Kolla in mina Pelargonier som blommar så vackert.Och vinnarna är...............Stina Lilja Miniblogg-jag
Under en vind (Tryck på namnet så kommer du direkt till bloggen)Stina Lilja har ingen blogg, Miniblogg-jag har en blogg fast för inbjudna. Sist men inte minst har vi Sara med bloggen Under en vind.
Grattis till ER!
Kommer ett paket till var och en men vad det blir får ni se om några dagar. Kanske DU får Något Nytt eller Något Gammalt eller kanske Något MiaMaria.
Om ni mailar mig era adresser så ska jag skicka er en varsin vinst. Min mail har ni i högra kant.
Må så gott Alla och ha det så himla gott!
Vi hörs snart igen// MiaMaria