Hoppas att ER helg varit bra och att ER vecka blir likaså.
Visar idag en strut jag gjorde i höstas...lite krångligt var det att texta, tur att det finns blyerts. Men alltid lika roligt att testa något nytt.
Spets längst upp...och snodd så att den kan hängas upp...
I sin helhet...
Liten tofs pryder struten, även ett spänne som dekoration.
Har lite flera idéer vi får se när de kan få komma fram.
Just nu har jag en del beställningar på skyltar...så det ska jag ta tag i allra först.
Roligt!
Ni som väntar på utlottningen ska inte behöva vänta så länge till, den kommer i nästa inlägg.
Kramar//MiaMaria
