Och så äntligen blev det av.....
Köpte mina krokar för många, många veckor sedan på
Noll54 för att fixa till en hängare. Men tyvärr så har jag inte haft tid att ta tag i det förrän nu....ÄNTLIGEN!
Tänk vad kul det är när man får såga,
FRÄSA och måla och skapa....Kanske det bor en snickare i mig... av det enklare slaget.
För detta är första gången jag
FRÄSER...
FRÄST har jag väl gjort tidigare men detta att
FRÄSA i trä är något nytt för mig och det gick ju riktigt bra fast så lätt var det inte, men kul!
Får nog skapa mera en annan gång....Och så här blev resultatet...

Tog fram sprayburken, blir ju färdigt så mycket snabbare då...

Passade på att "fota" ute i rabatten.

Närbild på min fräsning...helt ok men inget mästerverk.
Hängaren ska skruvas upp i sovrummet där jag ska hänga lite vackra saker på....givetvis kommer det bilder men en sak i taget.
Ny vecka och nya tag...glöm inte bort att
Fånga Dagen!
Kramar//MiaMaria