Förbereder och gör lite fint inne...går ju mot sommar, härligt!
Rosor är aldrig fel och med lite tyg hemma är det bara att sätta igång.
Klädde dynan och sydde kudde plus att jag fixade till två lampskärmar...snabbt gick det, inte det finaste men funkar bra i några månader 😊
Ha en go vecka!
Kramar//MiaMaria



























