Mot ljusare tider och ljusare kuddar.
Blev beigatoner saknar en kudde i mitten så måste köpa en till så att det blir topp.
Älskar många kuddar. Tänk att man kan förändra så lätt med nya färger på textilier. Känner mig nöjd till nästa byte.
De bruna kuddarna fick faktiskt flytta upp i teverummet...så får det bli.
Från brunt till beige...
Från höst/vinter till vår.
Fortfarande ligger det snö kvar här i Värmland, Skoghall men ge oss en vecka med sol så kanske den försvinner.
Men våren har kommit häromdagen lunchade jag och bästa vännen ute mot hus/solväggen...helt fantastiskt var det.
Ha nu en bra vecka!
Kram//MiaMaria

















