2010-10-04

Julklappstips!

Snart är det jul...och det börjar bli dags att planera julklappar.

















Varför inte starta med boken Lev Vackert av Ingela Broling & Petra Eriksson.

Finns att köpa på Noll54 och kostar endast 449kronor.
En bok att inspireras av, helt underbar.
Och att man själv har fått äran att delta i den är ju fantastiskt. En bok fylld av glädje.


Här  kommer några av de foton jag bidragit med till boken:)

Gamla vykort, spets e.tc. i ett litet växthus.

Änglavingar och ballerinaskor...

MiaMarias pyssel tavla, strut och klossar.

Min vackra samling av ljusstakar i fattigmansilver.

Detta var några av de foton jag bidragit med till boken...i det enkla bor det vackra.
Finns SÅ många, många, många fler underbara foton, recept och tips i denna ljuvliga bok.

Ha en skön vecka!
Kramar MiaMaria

16 kommentarer:

Bibbi sa...

Det är alltid så roligt att titta in hos dig. Du har så djuriskt mycket vakert.
Tack för tipset om boken, låter som en perfekt sak på önskelistan.
Kramen

Maritta sa...

Perfekt julklappstips jag kan skriva upp på min önskelista till familjen=) Tack för en härlig o inspirerande blogg!

en smula vitt sa...

Jag fick syn på denna bok i en butik i Göteborg härom veckan och den är verkligen helt fantastiskt fin. Jag skulle ABSOLUT vilja ha den i present. Hoppas bara att maken vill det också;)

Ha en bra vecka!
Kram Petra/

Ett Vitare Hem sa...

Dina bilder och medverkan i boken är jättefina, visst är boken underbar och jag hoppas många inredare får den i julklapp för den är varje litet öre och mer därtill ;o)
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Fågel Blå sa...

Åh så fina bilder du har medverkat med från ditt fina hem!
Så roligt att få vara med i denna vackra book!
Kram Kathrine

Unknown sa...

I have the book already and I must say it is beautifull!
Have a nice week,
Nicole

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbar bilder du har medverkat med från ditt fina hem i denna bok-bara så mycket fint.Önskar den till min födelsedag nästa månad.Önska dej en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Alberte sa...

Fantastiske bilder!
Boken er kjøpt.

Klem ♥ Jannicke

Annas skattkammare sa...

Underbara bilder! Ja den boken stod jag och höll i härom dagen, kanske får bli en julklapp till mig själv.. =)
Kram /Anna

Mitt hvite hus sa...

Virkelig vakre bilder... og boken har jeg..den er bare helt underbar..

klemmer =)

Elisa sa...

Kostar endast 449 kronor. Tycker det är väääldigt mycket pengar för en bok! Men visst, den verkar fin och mysig!

Inspiration i vitt sa...

Vilket bra tips Mia Maria hihi. Dina bilder är heeeelt underbara, du är en duktig fotograf. Kram på dig/Ingela.

Nygammalt sa...

Åh så vackra bilder från dig! Den boken ska jag definitivt köpa!
Kram

Joyforhome sa...

ja denna underbara bok önskar jag mig i julklapp :)

Kramar Malin

Ullis/Leva på landet sa...

Köpte boken igår så jag har inte hunnit att läsa den så noga än, bara bläddrat. Ska titta mera noga på dina bilder, så fina.
Ha en fortsatt bra helg!
kram Ullis

Julklappstips sa...

Hej, ett tips på var ni kan hitta andra roliga julklappstips. Uppdateras dagligen med nya fräscha tips!

/Tomten :)