2012-03-29

Rosor från Danmark...



H
andlade med Rosor från Danmark. Hittade ett fantastiskt litet torg där de stod och sålde en massa blommor till superpriser, önskade att de vore så i Sverige också.


För ER som inte vet så öppnas det en NOLL54 butik i Charlottenberg idag klockan 11.00.
De kommer till att börja med ha öppet, torsdagar,fredagar och lördagar, välkomna.


Små gjutjärnssljustakar, skylt och en minitändstiksask från Honning & Flora.


Som sagt massor av Rosor följde med hem, här på rad i hallen.































...i en hyacintvas med spets.


Önskar ER alla en skön helg!
Kramar//MiaMaria

14 kommentarer:

fia sa...

å vilka härliga bilder . Jag blir sugen på att piffa vidare .

Emilias Ljuva Ting sa...

Vilka underbara rosor :)

Bjørkli Søndre sa...

Roser gir meg gode barndomsminner om min morfar som elsket sine roser! Nydelig hos deg! Så lekkert med de lave som speiler seg i speilet. En flott effekt!

Unknown sa...

Så fint med rosor på rad :).
Ja allt du visar är ju fint, önskar noll54 kunde öppna i Örebro.
Kram Ing-Britt

VACKRA hem och interiör sa...

Så fint stilleben du gjort, och rosorna är så ljuvliga, med de danska priserna skulle man nästan ha kunnat frossa i färska blommor varje dag...
Ha en fin dag!
Kram
Pia

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbart med massor av rosor.Härliga bilder.Ha en skön kväll .Kram Rita ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh så fint du har arrangerat med de ljuvliga rosorna=)

Ha det gott!
Kram,
Regina

mirjamsdrøm sa...

Varke roser, og flotte bilder!
Ha en herlig påske :)
Klem

annika sa...

Vackra bilder!
Kul att Noll54 öppnar ännu en butik.


Kram

Den Grønne Baljen sa...

Nydelig vakkert... en skjønn farge på rosene... herlige Danmark =))

Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

ha en fin fredag

Kerstin

Mitt Ljuvliga Lantliv ♥ sa...

Å vilken härlig och inspirerande resa vi var på!!
Vilka otroligt vackra rosor du hittade, önskar att jag oxå hade köpt med mig en bukett hem eller två... -Men jag fick ju med mig saker hem ändå så det räckte ;)

Spännande med butiken. Vi kommer och besöker er nån gång.

Kramar Ida

Frøken Frida sa...

Hvor er det dog bare dejligt at få Roser!

Her får du en udfordring fra mig:
Vis din bedste og sødeste Påskepynt
I denne uge kan du sætte din Påskepynt frem til display
Vær med - og send dit indlæg senest Langfredag den 6. april

Ha' en god Påske
knus fra Frøken-frida

Gabriella sa...

Åh, ser underbart ut! Vilken vacker färg på rosorna.

Inspiration i vitt sa...

ojoj vad vackert. Tänk om det var så här hemma som i Danmark, då skulle jag ha famnen full av rosor varje vecka. Jättefina bilder och jag köpte ju också de fina små ljusstakarna. Vi ses snart hoppas jag, kram/Ingela.