2016-12-06

Hyacinter under båge...



Då har vi tänt andra ljuset och går mot tredje. Har faktiskt hunnit baka några Lussebullar och arrangerat lite grupper. Denna tid är ju till för pyssel och stök.
Åh jag vara älskart och önskade ju att dygnet hade fler timmar.

 Lite hyacinter i grupp/cirkel liten microslinga och under båge jag skapat.

Gillar ju detta att ta vara på sina idéer och hos mig bara ploppar de fram mest hela tiden. Här bild uppifrån. Hyacinter under båge. Nice enligt mig.

Ha en bra vecka!
Själv sitter jag på tåget mot Göteborg och skola. Kram på ER!
MiaMaria 

2 kommentarer:

John Hardy sa...

I love your good idea about this beautiful candle light you created. I must try this one with my siblings. Keep it up. Now it's time to avail shutters Birmingham for more information.

Rite Way Towing & Recovery Inc sa...

The agency understands that a breakdown or coincidence 24 hours towing resolve your faults, and rescue you from troubles.