2017-03-14

Drömmar...


Lite Vårkänslor har man fått, solen skiner och det är Marsmånad.
Blir ju alltid som så att man börjar fundera på vad man ska hitta på eller vad som behöver tas hand om ute. Det hör ju liksom till. Jag brukar alltid fixa till det inne och göra det mysigt för sedan vet jag att det är ute vi kommer att vara...älskar när man kan njuta utomhus. 

 Så förra året målade jag om dessa möbler....de var bruna innan penseln kom fram och blev då svarta. Perfekt till våra svarta markiser. 

 Å vår Paviljong är är det bästa vi har här njuter vi av frukost,lunch, middag och mycket annat. Passar ju på att vara ute så mycket som möjligt. Det gillas.

En stor DRÖM är ju att få ett UTEKÖK.  Står högt på att göra listan. Obs lånad bild från nätet men ojojoj detta vill jag ju ha/göra. Wow säger jag! Behövs ju lite material och verktyg till detta så ska kolla runt lite och fundera på Engelbert Strauss  de har ju en massa arbetskläder och verktyg som jag verkligen behöver och Jula har ju lite köksartiklar. Kikat lite och hittade b.l.a det HÄR och DESSA skulle sitta fint med bra arbetsbyxor. Men sedan är det att övertala mannen vet inte om han är så sugen på detta jobb. Men visst vore det väl toppen att kunna fixa till maten ute...vill såååå gärna ha ett UTEkök vore så praktiskt.  Eller HUR?
Tänk Er en härlig solig dag och man har gäster, mannen står vid grillen jag vid denna utekök och fixar det vi ska ha till. Gästerna sitter och njuter i Paviljongen med ett glas kall Rose'. Det är kvalitet det.

DRÖMMAR är ju till för att förverkliga eller hur? Ha nu en go vecka!
Kramar/MiaMaria


1 kommentar:

Docson sa...

Great contribution such a helpful and informative content. It helped me a lot. Thanks for sharing, Hoping to see more high quality article like this.
Click
Next page
A funtastic read
Additional info