2007-10-01

Äpplekrans...

Ännu en ny vecka har infunnit sig .
Tänk vad folk håller på att pyssla ute i stugorna och så mycket vackert det finns att beskåda när man kollar runt på en massa sidor. Härligt är ordet och jag tror att ni alla håller med mig. Själv har jag denna helg gjort en krans av överblivna äpplen som en granne så snällt kommit hit med.
Tack Gunilla!
Och visst har jag gjort lite annat pyssel också men det tänkte jag visa en annan dag.




Jag saknar något med kransen men vet inte riktigt vad. För pärlhjärtat hör inte riktigt dit.
Kanske någon därute har en aning.
Så till er alla ha en underbar vecka.
Kramar // Miamaria

20 kommentarer:

Lotta sa...

Jättevacker krans! Tycker inte att den behöver något mer!

Tack för snälla ord om mina dockor!
Kram
Lotta

Anonym sa...

Jättefin krans och fina moss projekt!
Jag har så mycket jag vill göra men hinner ingenting känns det som.
har min mans faster här på besök just nu och sen på lördag kommer mamma i 10 dagar.
Ha en skön måndag!
Kram Bodil.

Anonym sa...

Jag tycker att kransen är helt ljuvlig! Hur länge håller en sådan?
Kanske skulle du hänga ett vackert kors eller en bild i klämma i mitten? Men jag tycker att den är tjusig som den är. Ha en go kväll!

Evelinas hus sa...

Vilken fin krans, jättefint med mossan också. Jag tycker den är fin som den är.
Kram Caroline

Anonym sa...

ohh vilken läcker krans!

Solsjö - Under en vind sa...

Tycker att kransen är superfin precis som den är!! Närmare jul kanske det passar bra med ett röd/vitt rutigt band.....Må gott! Kram!

Nygammalt sa...

Åh vilken fin krans! Vad duktig du är! =) är inte så bra på sånt där men man kan kanske ha en rosett i mörkgrönt eller nåt...nä jag vet inte, ha ha.

Karin Krut sa...

Vilka jättefina saker du har gjort! Broderierna var super :) Mossgrejerna var jättesöta, bollarna med pärlor var kanonfina :)
Kram Karin

Ardisia sa...

Snäll granne du har som kommer med äpplena :)

Kransen saknar nåt vitt eller ljust?? Kanske glaspärlor? En ljusslinga?

Bara ett förslåg..
Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

Stina sa...

Men åh vilken fin.

Tack för dina jättegoa ord. Kramis

Karna sa...

Kjempe flott eplekrans....fikk aldri laget min krans jeg....

Anonym sa...

Kransen er jo kjempefin som den er den! Det enkle er ofte det beste! Eller kanskje et band hadde vært fint...?
Synes du har en kjempekoselig blogg! Masse inspirasjon å hente her!

Chatarina sa...

Vilken härlig krans.
Chatarina

Anonym sa...

Visst är det härligt med höstmys och man kan göra det extra varmt och mysigt hemma. Fram med plädarna och fler kuddar.Mys! Kransen är fin som den är, men lite murgröna kanske? Kram

Ljuva ro sa...

Tycker att den ser jättefin ut som den är! Bra idé med mossan emellan äpplena!

WhiteVintageDreams sa...

Jag håller faktiskt med de andra...den är fin som den är :). Vad duktig du är. Skulle vara kul att höra vad du använde till den.
Kram

faster atta sa...

Jättefin krans, verkligen! Blir nästan lite sugen på att ta en tugga... Men jag ska låta den pryda din dörr ifred!

Anonym sa...

Jag tycker kransen �r j�ttefin som den �r!..Det �r s� h�rligt med egentillverkade kransar! Kram :)

Anonym sa...

Superfin som den är!
Jag har gjort äppelkransar några år nu och hängt på ytterdörren men ett stort problem är att fåglarna sitter och äter på äpplena och sedan bajsar ner "hela" dörrmattan. Inte så trevligt, har funderat på om man kanske skulle kunna lacka dom eller har någon ett bra förslag!
/E

n o r d i n g å r d e n sa...

Imponerande snygg krans! Mari.