2008-02-13

Till Norge...

Detta är vad jag har gjort de senaste dagarna producerat en massa tavlor som ska till Norge.
Hela 31 stycken. Butiken som har köpt dem heter LuCa- Butikken for små prinser och prinsesser (http://www.luca-shop.no/index.htm.) Kika gärna in på sidan . En mycket vacker och söt butik för de små. Finns också som nätbutik. Butiken ligger i Strömmen.
Så ni förstår att jag blev så glad när jag fick ett mail från Linda, ägarinnan att hon skulle vilja beställa tavlor av mig. Och att det blev 31 stycken är ju super! Himla kul! Var ju tvungen att fotografera dem. Ev. ska jag följa med någon som ska till Norge och kan då leverera tavlorna personligen....eller så får jag skicka....


Hoppas ni får en skön dag här skiner solen, 3 plusgrader och fåglarna kvittrar i kör.

Kramar// MiaMaria

66 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Åh grattis!! Vad roligt!
Hoppas det blir så att du kan leverera de själv också. Det skulle ju vara kul!
Här skiner också solen idag! Så härligt1
Ha en fin dag.
Kram.

Pernilla sa...

Men Grattis.. vad kul med beställningar.

och du hade definitivt gjort ett fynd med speglar och borstar

Kram

Stämningsfullt sa...

Hej igen!
Det gick åt en del färg till korgarna men det är väl för att de sög åt sig. Jag sprayade även verktyg till spisarna och där gick det inte åt lika mycket.
Du kan ske blev "skrämd" av att det var så många burkar på bilden men det beror på att vi hade en massa slattar kvar i flera olika burkar.
Kram!

Maria sa...

Verkligen supet kul för dit!!
Själv har jag fullt upp med att göra smycken. Var inte riktigt meningen att det skull bli till försäljning, men så blev det som det blev, kul!

Randi sa...

Så moro da!! men virkelig fortjent. De er utrolig skjønne disse tavlene dine!

Takk for hjerte fra deg.:))
Stooor klem til deg.

"M" sa...

Grattis till den beställningen...jättekul ju...de är så fina....kram och hjärta till dej med...cyberkompis...hihi

Chatarina sa...

Ett stort Grattis. Det vore kul om du fick lev. dom personligen.
Här har jag sjukt barn inte så kul men ett fint väder är det i alla fall.
Må så gott
Chatarina

lottens vita och gröna sa...

men vad roligt med en så stor beställning, grattis! de är ljuvliga, jag älskar änglar! här är det vår idag med, solen skiner och det kvittrar i buskarna av småfåglarna. kram lotten

n o r d i n g å r d e n sa...

Å va kul för dig, grattis, dina vackra tavlor kommer trivas toppen där! Alla hjärtans hälsningar från Mari.

Änglahem sa...

Men vad roligt! GRATTIS!!! Du är så duktig så det förstår jag att även norrmännen vill ha dina fina tavlor!!!

Kramaaaar
Ulrika

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis!!!
Så roligt för dig!!
Tavlorna är jättesöta...
Kram Pernilla

Skatan sa...

Men grattis! Bugar och bockar för påhittigheten i dig!!

Kram.

My Lovely Things sa...

vad glad jag blir för din skull!!

Så roligt att kunna sälja sina alster.....dina tavlor är verkligen ljuvliga...

Jag har precis avslutat målningen av dotterns rum...alltid härligt när man målat färdigt...

Vi får fixa där i morgon..så det blir fint och mysigt..
Kika in till mig så får du se bilder från en ung konstnär..ett underbarn...
Ha det gott....kram Anna

Ann-Catrin sa...

ohh så roligt!!
stort grattis.. de är ju så fina!!
Kram A-c

Maria sa...

Oj, så många tavlor!!

Annas skattkammare sa...

hej! Vad roligt att du fått sålt så många av dina fina tavlor! haha, vet inte heller vad det beror på att jag blir anonym överallt.. men provar ytterligare en gång! jag ger inte upp! tack för hjälpen, tur att nån har koll.. Kram /anna

Nettan sa...

Men va kul...Grattis till beställningen... =0)
Kram Nettan

Lilla Blanka sa...

Åh grattis till din beställning...jättekul!
De är ju såå fina, hoppas du får en massa ordrar nu :)
Kram
Mia

Jenny Oak Fae sa...

Grattis!!!

Det är ju jättekul & hedrande för dig!

Kram, Jenny

<3

Solsjö - Under en vind sa...

GRATTIS!!!! Så kul! Det var ju himla roligt om du fick möjlighet att själv överlämna dem!

Önskar dig en mysig Alla hjärtans dag! Kramis!

Beas sa...

Grattis, vad roligt.....du skulle prova att sälja här på bloggen också, det skulle vara rykande åtgång på dem.

Kram Bea

Johanna sa...

Va roligt! Så fina de är! Ha det bra!

Gry sa...

Men åh...så roligt Maria! Vilket fint uppdrag, du ska se att det kommer göra ringar på vattnet ,-)
De är bara så fina dina tavlor. Har varit inne och kollat på både tavlor och smycken flera gånger...

Tack för din kommentar hos mig! Hoppas du också får en fin Alla hjärtans dag!

Kram Gry

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej!!

Vilka underbart söta små tavlor...grattis till din beställning!!!

prövar lite här...

min blogg har försvunnit...helt borta...vet inte hur jag får den tillbaks....Någon idee????
Kontot finns kvar, men min blogg är veck...sååå trist!!!
Funkar att skicka kommentarer i alla fall!!

Om du vet hur man går tiilväga...eller hört nån annan råkat ut för det, maila gjärna!!
Har mailat till bloggers service, men de svarar inte.

Kram Millan

millan.orrben@hotmail.com

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej,,vilka underbart söta tavlor!!
Grattis till din beställning!! Vad kul!!

Prövar lite här...

min blogg har försvunnit...vet inte varför eller hur..
kontot finns kvar, men bloggen är borta...

har du någon aning om vad som hänt...eller hört nån annan råkat ut för det???

u får gjärna maila mig om du vet nåt!!

Kram Mamma Millan

millan.orrben@hotmail.com

Aalerud Stall sa...

Å, så fine bilder! Regner med at det er din håndskrift? Ble i godt humør av å se på de vakre bildene :-)

Ønsker deg en riktig god kveld!

Klem fra Britt :-)

Tonje sa...

Gratulerer! Så utrolig morsomt! Dine bilder er jo sååå vakre!

Anonym sa...

Grattis vännen till beställningen. Va kul!!!!! men förstår att dom vill ha dom för tavlorna är så söta. hoppas du kan åka dit med tavlorna.
kramkram

This is Kia sa...

flitigalisa där! Vad roligt att du får sålt dina fina tavlor och ännu roligare att de går på export =)

Kramar Kia

Marie sa...

Men vad roligt, grattis! Dina tavlor är jättefina!

Ha en bra Alla Hjärtans Dag!
Kram Marie

Staket & Designkonsulterna sa...

SUPER GRATTIS, VAD KUL. DE ÄR VERKLIGEN FINA... JAG FICK JU ETT SÅ VACKER HJÄRTA AV DIG OCH ÄR SÅ GLAD FÖR DET.


kRAM FRÅN MIG/ANNELIE

Aina sa...

Så gøy å få solgt så mange, gratulerer:0)
Men så er de kjempefine også da. Det var noen flotte funn du hadde i forrige innlegg, er på utkikk etter slik sølv børste (og bordspeil med håndtak) jeg også, fulltreff på monogram M`en;0)

Ha en flott alle hjerters dag i morgen!

Gry sa...

Men ha,ha... hamnade du inne på min gamla blogg, hi,hi....

Tokigt!

Ha en skön dag idag(snart, så sent uppe som jag är..). Det blir visst fint väder hos oss idag .-)

Kram Gry

Villa elva-kulla sa...

Men åh vad roligt, grattis!
De är så fina dina tavlor.
Ha de gott / Jennie

Anonym sa...

Hej vännen!

Tack för dina fina ord!
De betyder mycket.

Grattis till försälning, så himla kul. De är ju så himla fina.

Hoppas du får en fin Alla Hjärtans Dag!

Kram Bodil.

Unknown sa...

Åh så otroligt skoj! Där ser du! Vilket bevis på att du är duktig, du ska nog kanske ha din egna lila butik. Men vilket jobb, med att producera dem alla-.... Men skoj.
Sträck på dig och var Stolt!
Kram och ha en underbar alla hjärtans dag! KRAM Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Maria sa...

Grattis till beställningen, tavlorna är väldigt speciella, såå fina!!

Ha en skön alla hjärtans dag!!

Villa elva-kulla sa...

Det skulle inte vara helt fel om han blev lite mer taggad, för nu har han ju visat att han kan.
Han som aldrig har läst mina kommentarer är plötsligt väldigt nyfiken och intresserad :)
Ha en underbar alla hjärtans dag / Jennie

Gry sa...

Samma här!! Våra barn har sina julklappar hos syrran (med bloggen Aalerudsstall). Vi skulle ha firat ihop, men sen blev minsten sjuk i körtelfeber- så det bidde inget ;-)
Julen varar väl till påsk? fniss...


Ha en fin dag i det strålande vädret!

Kram Gry

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Fina tavlor..men det har jag nog redan sagt!!

Ville säga trevlig alla hjärtans dag!!! O välkommen in på på cyber fika till min "nya " blogg!!

kram millan!!

Mitt vita staket sa...

Hej..jättefina tavlor o va kul o ha fått en så stor beställning på dom...duktig du är..hoppas du kommer iväg själv nu då..o så får du en kram på alla hjärtans dag...Sussie

Ewa sa...

Tack. Skickar ett tillbaka!
Ang hur man ska få det att lukta gott och nystädat, så har jag själv inte kommit på det än... Använder själv såpa, Ajax och annat, men det luktar ju bara gott en kort stund. Doftpåsar och annat, kanske?
Stekos är något jag hatar. Speciellt då man steker typ bacon, blodpudding, och som igår plättar. Urk! Jag vädrade som en galning, och det luktar fortfarande. Drar mig därför att göra vissa rätter...
Köpte för många år sedan doftolja med Citrongräs som jag hade i en skål ovanpå ett värmeljus. Det var bra mot matos. Har tyvärr inte hittat det sedan, då jag tänkt köpa det igen. Affären som sålde det la ner. tror dock att typ hälsokostaffärer där de säljer aromaoljor kan ha det.
Har du några tips så berätta gärna.
Ang tavlan så ska jag berätta vid tillfälle. Har iaf med min döda mamma att göra.

Nu väntar tvättstugan igen.

Kramis
/Ewa

Evelinas hus sa...

Nämen vad roligt! Den butiken har jag varit på väg att besöka SÅ många gånger men har haft oturen att hon har stängt varje gång. Min syster bor nämligen 10 minuter där ifrån.
Kram Caroline

Jes/Vita villa vila sa...

Å så himla kul med dina underbara tavlor! Grattis!

Önskar dig en underbar alla ♥ dag! Kram Jes

Färjtorp sa...

Oj så många tavlor! Så kul att få sända iväg sååå många!!
Ha en fin alla hjärtans dag.
Kramar Johanna.

Karin i Villa Grå sa...

WOW! Så kul för dig - och för de blivande tavelägarna! Butiken gjorde ett riktigt kap när de valde att beställa tavlor av dig!

Kram!

Karin

linnea-maria sa...

Vad kul att du har fått en så stor beställning! Ha en trevlig alla hjärtans dag! kram /linne-maria

Flickan på landet sa...

Du är minsann duktig, ett stort hjärta till dej också :-)

En inredoholic sa...

Vad roligt!! Superfina tavlor!! Massor med kramar och solsken från Skåne på alla hjärtans dag!

Jannice

Radhusdrömmar sa...

Vad kul att få en sån stor beställning!

Ha en bra Alla Hjärtansdag!

Kram Johanna

Lantliga drömmar sa...

En riktigt härlig alla hjärtans dag till dig med!
Grattis till beställningen, alltid kul med sådana! :-)
Kram!

mittiminvillervalla sa...

Men snälla rara! Du är väl bara för underbar! :o) Tack för dina så gulliga ord!

Himmel vad du fått jobba och så kul med den stora beställningen!
Den är du verkligen värd så fint som du gör!

Tänk! Jag har inhandlat färdiga bakelser. Hade inte hänt tidigare, då hade jag garanterat stått och bakat själv! Och till mej själv köpte jag jorgubbar. Hihi, förmodligen de dyraste jorgubbar jag någonsin ätit! Några få för 39,90! Det bästa av allt är att jag inte ens har dåligt samvete för något av det! *Skratt* Bloggandet ger verkligen nya insikter på alla möjliga sätt!

Hoppas du också unnat dej något extra lyxigt idag! :o)

Ha en underbar alla hjärtans dag!

Bamsekramar

Monika

Anonym sa...

Puss och kram och lots of love ♥ to U from hela gänget Morse från andra sidan plurret.

Anonym sa...

Ha en trevlig alla hjärtans dag du med!

IKT i min vardag sa...

Så roligt med en sådan stor order! Vad du är duktig! Det lär bli mer ordrar...Tavlorna är så fina!

Hjärtekram från Linda

Hannis sa...

Oj, hinner du vila mellan alla konstverk??Dom är ju så fina.
Men vad kul med försäljningen!
Stort grattis!!
Happy valentine....

::fina:: sa...

Hej, oj vad du har legat i! Jättefina tavlor du gör, det måste kännas superkul att få sälja in dem till en butik sådär! Hoppas du har en muýsig Alla Hjärtans Dag! ~Josefine

Designe sa...

Oj, va du jobbar och står i! Visst skriver du dessa för hand? Jättefina är dom och grattis till att du får lämna dom till butik i Norge! Hoppas du haft en fin Alla hjärtans dag! Kram :)

Kamomilla sa...

Oj Oj Oj! Det var ingen liten produktion det!! *lyfter på hatten*

ha ett skönt veckoslut!

Gry sa...

vink, vink....(obs! 1½ timmes fördröjning, hi,hi...)

Kramis

Lisas torp sa...

Grattis till storordern!! Så roligt för dej! Alltid kul med sån uppskattning! Du är verkligne jätteduktig - så söta tavlorna är!

Hoppas att du har haft en härlig hjärtedag!

Tackar för titten hos mej!

Kram

Lisa

Goa sa...

Bara en varm hjärtans kram till dig...från mig!!
För att du är så himla mysig...och jag gillar dig massor!!

Grattis till affären...det är du värd!
Kul!!
Kraaaam

MiaMaria sa...

TAck du snälla!

Hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag.

Sänder dig ett stort rött hjärta!

HA´en skön helg!
Kramar// Miamaria

MiaMaria sa...

Glömde säga att det stora röda hjärtat var till dig Goa!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Grattis till den beställningen! vad du är duktig som gör så fina saker!!! Vilket tålamod du måste ha!

Vad fint det var i E:s rum! Verkligen en inspirationskälla till mina barns rum!
Ha en fin helg!
Kram Hanna

thela sa...

discover here Click Here hop over to here go to this website i thought about this Continue Reading