2008-06-20

Och skylten hamnar hos...

Hoppas att er dag varit bra. Här har båda mina döttrar varit med och fixat för att kunna dra en vinnare. Min yngsta dotter Ellen drog EN vinnare bland alla lappar, roligt att så många vill vara med. Denna gång blir det bara en vinnare, men då kan man ju ha tävlingar/utlottningar lite oftare i stället...och det är väl inte så dumt. Så alla som gillar tävlingar får ha koll på mig för det kommer att dyka upp tävlingar/utlottningar rätt som det är. Alltid lika roligt att kunna glädja någon där ute.



Skylten är vändbar och för inomhusbruk......
Och den lycklige vinnaren är..............



Alla lappar i en skål.....och Ellen drar... Zizzi...grattis!
Zizzi du får maila mig din adress. Så kommer skylten snart till dig.




Sedan vill jag passa på att Tacka Johanna med bloggen Radhusdrömmar för utmärkelsen!
Och som vanligt vill jag ge den till ER alla som så flitigt besöker mig.


Trevlig Midsommarkväll!
Kramar// MiaMaria

36 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Stort grattis till Zizzi som vann!
Och grattis till dig som har fått en utmärkelse :)
Hoppas er dag har varit bra!
Kram.

Stina sa...

Men vilken fin skylt alltså.

Ha det gott gumman!
Kram Stina

Magdalena sa...

jag kom forsent til utlodningen....
men happy weekend to you....

ChatrinesLiving sa...

Men... her har jeg gått glipp av en utlottning...
jaja...:)
GRATTIS til vinneren!!

Jeg har jo ikke blogget på en uke nå, men nå har jeg masse tid igjen!

Å gratulerer så masse til din utmerkelse!

Ha en super helg!
Klem fra chatrine:)

Lilla huset på prärien sa...

Vacker skylt! Och säkert en lycklig vinnare. Jag är nu prenumerant och kommer hålla koll på nya inlägg framöver :)

Midsommarhälsningar från Jenny

Anonym sa...

Grattis till Zizzi! :)

Zizzi sa...

Jippie! Vad glad jag blir! Ska genast maila dig min adress! Hoppas din midsommar-helg är lika fin och rolig som min! Och grattis till utmärkelsen!
Kram cissi

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer til Zizzi som vant:=) Gratulerer til deg med awarden, kjempekoselig:=)

Ha en fin og herlig helg:=)

Gårdsromantik sa...

Grattis Zizzi till den vackra skylten!

Kram Maud

Malin - I min trädgård sa...

Grattis till Zizzi!

Javisst är det kul att kunna lotta ut saker! Det tycker jag med.

Hoppas ni hade en riktigt härlig midsommarafon med massa gott att äta. Här var vädret faktiskt riktigt bra på kvällen. Riktigt varmt. Härligt!

Ha det bra!

Kram!

Unknown sa...

Grattis till Zizzi, jätte tjusig vinst! Grattis Maria till awarden, den är du värd! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Mamma C sa...

Grattis tilll Zizzi som vann en fina skylten. Grattis till din award oxå. Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram mamma c

My Lovely Things sa...

Grattis till utmärkelsen!!

och grattis till zizzi..

hoppas att ni haft en trevlig midsommar..

kram anna

Jenny Oak Fae sa...

STORT grattis till den lyckliga vinnaren, skylten är SÅ FIN !!!

Ha det gott : )

Kram, Jenny

<3

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren av den fina skylten. Kul att du ska ha tävling om ett tag igen. Håller utkik. Grattis till utmärkelsen också.

Ha en riktigt skön fortsatt midsommar!
Kram Ullis

Evelinas hus sa...

Fin skylt! Jag som missade chansen helt. Ska hålla bättre koll till nästa tävling :).
Må så gott.
Kram Caroline

Anonym sa...

Grattis till vinnaren.
Grattis till utmärkelsen.
Hoppas att ni hade en fin midsommar och att du åt och drack för mig med.
Jag tänkte på er.
Kram Bodil
Som har hemlängtansjuka....

Anonym sa...

Grattis till vinnaren.
Grattis till utmärkelsen.
Hoppas att ni hade en fin midsommar och att du åt och drack för mig med.
Jag tänkte på er.
Kram Bodil
Som har hemlängtansjuka....

Lisas torp sa...

Lycklig hon som fick den fina skylten!

Önskar dej en fortsatt skön helg!

Kram

Lisa

vitating sa...

Åhhh jag missade utlottningen! Jättefina skyltar!! Tack för din kommentar hos mig, hoppas du har haft en mysig midsommarhelg!

Kram Maria

Vardagslycka sa...

Hej Mia-Maria!
Nu gör jag ett nytt försök, jag vet inte var den andra kommentaren tog vägen som jag skrev för några timmar sen.
Stort grattis till vinnaren av den fina skylten!
Och vad skönt att höra att halsbandet har kommit fram och kul att du tycker om det! Jag tokgillar hela deras sortiment!
Jag var in på din pysselsida och tittade om du har några skyltar till försäljning, men hittade inga. Är det nåt som kommer sen?
Hoppas du har haft en skön midsommarafton!
Här hemma firade vi tillsammans med goda vänner och hade det toppenbra!
Ha det gott.
Kram, Carina

Sara sa...

Jag missade också utlottningen, synd. Hoppas att ni haft en fin midsommar.
Kram Sara

Anonym sa...

GRATTIS zizzi!!!

Hoppas att du har haft en mysig midsommar med god mat och trevligt sällskap.

Grattis till din fina utmärkelse!

Kram

Nygammalt sa...

Grattis till utmärkelsen och grattis till vinnaren av din fina skylt.

Trevlig fortsättning!
Kram.

Stina sa...

Tack söta, för att du är så snäll. Ja, jag ska försöka ta det lugnt och bara va.
Kram Stina:-)

japp sa...

Heij... hoppas midsommarhelgen varit bra? Vi har tagit det såå lugnt å haft det såå skönt här hemma.
SÅåå fin skylten är, å grattis till den lycklige vinnaren. Man får hålla utkik, givetvis vill man vara me å slåss om priser..hihihihi.
Ha de jättebra.. kram på dej. Helén

Annas skattkammare sa...

Grattis till Zizzi som vann den vackra skylten. Hoppas du haft en trevlig midsommar. Ha det gott! Kram /Anna

Unknown sa...

Tack, detsamma! Ska dessvärre iväg till jobbet nu. Hade verkligen varit skönt att få ligga kvar i sängen och bara dra sig. Ha det fint! Kram Petra

My White Cottage sa...

Lyllos Zizzi som vann den fina skylten! Stort grattis till henne!

Hoppas du haft en skön midsommar!

Kram Jenny

japp sa...

Heij tjejen...

Joo, de var verkligen en härlig dag.. skönt å lugnt.
Tack, du e goo du. Det är inte ofta man fått en sån fin utmärkelse, så man får suga åt sig å vara såå stolt.. den är jag såå gla för.

Hoppas allt e bra idag, nu då helgen börjat gå mot sitt slut. Du får ha de såå bra.. stooor kram till dej.. Helén.

Handplockat sa...

hej hopp
och tack för lyckönskningen
=)
du var så snabb på dagens inlägg
nu ligger några bilder ute med
ha en toppen söndag
kramelikram

Annika sa...

grattis til Zizzi som fick din vackra skylt.... O grattis till dig som fått en utmärkelse... Helgen har varit lugn, nu väntar jag bara på ett gäng som ska gratta min 20-åring... ha det gôtt
Annika

Stina sa...

Tack gumman!:-) Kram till dig.

P-lina sa...

Attans att man missade denna chans! men jag håller ögonen efter nästa tävling hihi....dom är underbara dina skyltar!
Hälsningar/P-lina

C De-sign sa...

Lycklig vinnare......skylten är så fin! Grattis till utmärkelsen! Nu har jag haft en underbar midsommar helg..... känner mig verkligen lycklig över att ha semester! Idag har "vit-penseln" jobbat en hel del...kommer i senare inlägg... men nu kom en regnskur..attans!!!!! men då kan ju sitta här en stund.... KRAMAR TILL DIG fr C

Hem och Lycka sa...

Asch, fasen också, missade tävlingen.. *snyft* ;-) Urfin skylt! kram