2012-02-10

Grisigt värre....

Idag är jag SÅ jäkla arg så att jag kokar.
Fick en vara som det var fel på när den kom, så vi sände den tillbaka för att få den ev reparerad eller en ny. Idag så kom mailet att garantin ej gällde och om jag ville ha den lagad
"så att den funkar" skulle det kosta mig lika mycket som jag betalt för den.....fattar inget, men har haft och göra med dem tidigare så nu kommer jag verkligen inte att ge mig....återkommer om leverantörens namn så ni själva inte råkar ut för DEM.

Själv så ska jag aldrig mera handla hos dem.....Så jäkla grisigt gjort av dem...
Men jag kommer aldrig ge mig i detta ärende... (ursäkta språket).















Lite bilder på mitt avlastningbord i hallen.































Allt går i vitt, svart & silver...


Ha nu en bra helg!
Kramar//MiaMaria

17 kommentarer:

Anonym sa...

Ush då!
Hoppas det löser sig!
Stå på dig!

Kram Bonnie

Vit dröm sa...

Nej vad tråkigt!! Kämpa på!!
Hoppas du får en skön fredag iaf :)
Kram Anna

linnea-maria sa...

En missnöjd kund är den sämsta reklamen för ett företag, tänk om de kunde förstå det. Stå på dig. Men det var väldigt fina bilder på hall bordet

angela sa...

Om varan inte fungerar från första stund brukar de ju oftast byta på studs.
Och sen är det ju de som ska bevisa att det är köparen som skadat varan annars har de inget att hämta.
MOA så är det tillverkaren/försäljaren som har bevisbördan, inte du.
Hoppas det löser sig för dig.

Unknown sa...

Man får då inte sluta förvåna sig, ska du behöva stå för lagning när de sänt en trasig vara..!?
Nej här får du verkligen inte ge dig.

Fint har du iaf på du iaf på bordet i hallen, grisen var för söt ;).

Ha nu en mysig fredag och försök njuta lite av dagen trots ilska.
Kram Ing-Britt

No34 sa...

Väldigt oproffsigt gjort..:((
Förlorade dom en kund!!
Stå på Dig!! Kram Kate

LoveByNilla sa...

Men fy så arg jag blir när jag läser det du skrivit, det är väl SJÄLVKLART att man måste få byta om varan inte är ok! Grrr...
Tack för en fin blogg...kollar varje dag :-)
Kram & Trevlig helg!

ängeln i vitt sa...

Nä, ge dig INTE.

Kram Carina

erika sa...

Hej! hoppas det löser sig!! Och som du säger ge dig inte!! Måste iaf säga att du har ett väldigt vackert hem!! Man blir väldigt inspirerad när man kollar din blogg. Tänkte även passa på att fråga vart du köpt tärningarna i bokstäver? de va jättefina! Ha det gott!/Erika

mirjamsdrøm sa...

Huff så kjedelig!
Bildene du viser er så fine;)
Håper alt ordner seg, og at du får en fin helg!
Klem

Anonym sa...

Hejsan, först vill jag säga...underbara du vilken fin blogg! dina bilder ger sådan inspiration;) Och som föregående talare sagt, stå på dig, en missnöjd kund......sitter där själv och slåss mot kommunen, det är skit, stå på dig, och lycka .kram

MiaMaria sa...

Erika!
Tärningarna har jag designat själv.
Och tack för dina rara ord...
MiaMaria

Weisser Traum sa...

sooooooo süüüüüssssss.
herzlichst daniela

STENLYCKA sa...

Ja, man slutar aldrig att förvånas. Tycker du gör helt rätt som inte ger dig i ärendet. Det är härligt att det finns sådan som du som ger dumma leverantörer en match, så de inte tror de kan behandla köpare hur som helst.
Dina bilder från ditt avlastningsbord är ljuvliga!
Ha det nu så gott, jag håller tummarna för att du lyckas!
Kram Raina

Petra sa...

Underbar blogg!! Är helt lyrisk över dina bilder.
Bor du så?!
Åhhh så avundsjuk. Flåt men detta e sååå långt från vårt barn stök här hemma =)
Kanske om några år =)
Kram

STENLYCKA sa...

En stor varm Allahjärtans-kram till dig!
Önskar att din dag kommer att fyllas med kärlek, glädje och många geléhjärtan!
Raina

StrandviksVillan sa...

Men titta! Likadan lampfot som jag har!! Älskar mina två :) Fast jag har inte så tjusiga skärmar som du har på din ;)

Jättefint och inspirerande hos dig som alltid!
Ann-Christine