2012-02-24

Rosor förgyller min helg...


H
ar jobbat en del i veckan som gått, så lite ledighet ska bli SÅ skönt.

Så i fyra dagar ska jag vila och ha det gott....eller?

Fick med mig vackra Rosor från chefen, tack!


Kottarna köpte jag i Munchen i en blomsteraffär.
Klippte ner Rosorna rejält och satte dem i en Ittala skål.
Nycklarna kommer från Dommo. (En nyckelknippa jag delat på).


Så härligt med rosor som förgyller min ledighet....

Tack för alla rara kommentarer jag får:)


Hoppas NI alla får en skön helg!
Kramar//MiaMaria

10 kommentarer:

morkusovic sa...

Nádherná, jemná a decentní dekorace. Růže jsou úžasné, mám je také moc ráda.
Krásný den Zuzka morkusovic

Enelid vitt och lantligt! sa...

Vad fint det vart med rosorna i en Iitala skål.
Ha en härlig helg!
Kram Carita

morkusovic sa...

Zapoměla jsem dodat, miluji Vaši kuchyň!!! Pa pááá Zm

linnea-maria sa...

Vilken snäll chef du har :). Det blev riktigt fint att sätta rosorna i en låg skål. kram /Therese

Hem & Drömmar sa...

Så fint det blev med rosorna i skålen.
Önskar dig en mysig fredag, kram Ing-Britt

No34 sa...

Underbara rosor!! Såna kottar vill jag oxå ha i min ägo!!! Kram Kate

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint med rosor.Härliga kottar.Ha det gött.Kram Rita ♥

LissasVita sa...

Ja blommor är livsviktiga ...vill tipsa dig om min pilgrimsvandring som jag skriver om på min blogg,häng gärna med i vandringen! Kramen Lisbeth

Lev Vackert sa...

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!
Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-
Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se

Elin sa...

Åh va vackert med vita rosor!