2013-08-20

Sju sorters kakor...




Åh så blev det ett KAKFAT till ala´ MiaMaria. 
Jobbade lite extra med detta fat och det kommer garanterat bli något till med text, blir lite mer personligt och med sin egen handstil blir det ju en MiaMaria...kan ju inte bli en massa kopior ;)
Har redan planerat nästa textning i huvudet...

Följ mig gärna på INSTAGRAM miamariaedling det är jag det :)




Kakfatet textade jag med olika sorters kaknamn...
Och så blev det svarta delar denna gång.
Har skickat efter lite nya delar och för ER som undrar så handlade jag här Kakfateriet.

På toppen textade jag dit sju sorters kakor...

Ha det så gott!
Kramar//MiaMaria


3 kommentarer:

Sofi sa...

Wow så fint!
Så kreativ du är!:)

Kram Sofi

Min KuriÅsa Värld sa...

det där var verkligen snyggt, bravo:)
Kram Åsa

Veronica sa...

Guu va jätte fint!! ;)