2013-08-30

Smycka dig...



Och så var det klart...
Hade en idé om att göra kakfatet till ett smyckesfat och så fick det bli, 
men med det där lilla extra "MiaMaria".
Så jag borrade med kakelborr och textade med porslinspenna.


Vita tallrikar hittade jag på loppis...man kan ju även köpa nytt.

Snyggt i badrummet i tre våningar för halsband, armband, ringar...
























Så jag skrev Smycka dig på första tallriken, de två andra tallrikarna fyllde jag med ädelstenar ex.diamanter, safirer, briljanter e.tc...

Ha en go helg!
Kramar//MiaMaria

8 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fint det blev!!
Önskar dig en fin helg!
Kram Anna

junhe sa...

Superfint!
Så kul med egna ideér och ännu roligare när man delar med sig!
Trevlig helg =)
Kram Junhe

hemma hos lilla mej sa...

Så himla fint ! Ha en skön helg .Kram Rita

Med en doft av lavendel sa...

Så fint fatet blev.
kram Annika

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fint det blev!
Bra att kunna ha smycken där !
Ha en god söndag

Lantligt i Hårnacka sa...

Vilka fina fat. Och vilken fin blogg! Jag har suttit över en timme och tittat igenom dina gamla inlägg och jag blir riktigt inspirerad. Otroligt fint hem du har. Jag har bott i mitt hus i 1 1/2 år nu och om 5 år hoppas jag att mitt hem är lika fint som ditt

Kram Natalie

Margaretha sa...

Så fint det blev....du textar så fin, hur bär du dej åt?
Margaretha i Lysekil

Anonym sa...

Margaretha Tack!
Jag bara textar på på frihand....önskade bara att pennan inte hade så stor spets skulle bli så mycket bättre då ;) /MiaMaria